2011. április 16., szombat

Néhány infó!


Sziasztok!
Először is köszönjük a díjat, Becky Writer-nek. A díjat most külön nem küldözgetjük, nyugodtan vigye el aki szeretné.
Több dolgot is szeretnék tisztázni. Először is mindketten hajtunk mivel itt az év vége, és én személy szerint le is vagyok maradva. Szóval a megértéseteket kérjük a frissel kapcsolatban.Szerintem mindenkinek most
a suli az első.
Másodszor pedig. Azt hiszem nem kell eltűrnünk, hogy névtelenül olyan becsmérelő szavakat kaptunk, mint amilyet most a chat-be is. A blogot első sorban azért hoztunk létre, hogy együtt dolgozzunk, amit én személy szerint nagyon élvezek. Örömet akartunk nektek szerezni, és nagyon boldogunk vagyunk, hogy már van 14 rendszeres olvasónk, mert ez azt jelenti, hogy érdekel titeket, amit írunk.
Akinek viszont nem tetszik, nem kell olvasni. Mi ezt az egészet így találtuk ki. Akinek pedig ez nem nyerte el a tetszését, az álljon tovább. Én személy szerint bírom a kirtikát, mert abból tanul az ember. De egy ilyen nyílt hozzászólást, ami miket és a blogot becsméreli már nem fogunk elnézni. Szóval jobb lesz, ha azok akiknek ez a történet nem tetszik hagyják abba a blog olvasását. Nekünk is sok munkánk van benne, és jobb dolgunk is van. Egy blogost pedig eléggé elszomorít és feldühít, ha ilyen hozzászólást kap, ami megjegyzem névtelen, szóval még fel sem vállalja. Ennyit szerettem volna. Lehet gonosznak és túl érzékenynek hívni, ez van.
A friss fogalmam sincs mikor jön, de úgy gondolom, akit igazán érdekel az tud várni.
Puszi
Trixi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése