2011. július 4., hétfő

Sziasztok!

Sziasztok!
Szerintem nagyon jogosan buktam ki. 1 db kommentárt kaptunk a fejezethez,( amit ezúton nagyon köszönök Sophie.-nak). EGYETLEN EGYET. És van 18 olvasónk. Szerintem ez kicsit sem fer velünk szemben. Oké, elismerem. Nem hozunk olyan gyakran frisseket, mint illene, de próbálunk változtatni ezen. Sőt, ha több kommentárt kaptunk volna, még ma vagy holnap feltettem volna a fejezetet. De úgy látszik, hogy titeket nem érdekel, hogy hogyan alakulnak a főszereplőink élete.
Megint nekiállhatnák papolni, hogy nekünk hány óra, amíg megírjuk nektek a fejezetet (kb 3-4), ti pedig arra sem vagytok hajlandók, hogy egyetlen egy sorocskát írjatok nekünk?
Tudjátok... ez engem is, de a Trixi legfőképp bántja. Úgy érzi, hogy kicsit sem szeretitek az írását, de már úgy érzem, hogy az enyémet sem.
Úgyhogy igen gyorsan húzzatok bele, és embereljétek meg magatokat, mert ennek nem lesz jó vége...
Még a héten teszek fel egy fejezetet.
Ha ahhoz is csak 1-2 komit kapunk, akkor drasztikus megoldásokhoz kell folyamodnunk.Eddig nem gondoltam, hogy szükséges lesz komi határt bevezetni, de ha ti úgy érzitek, hogy csak akkor írtok véleményt...
Puszi.:
  Brigi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése