2012. április 9., hétfő

25. Fejezet

Sziasztok! 
Nagyon sajnálom, hogy késtem, de nem volt időm írni mivel megkaptam életem legszebb szülinapi ajándékát és ő foglalt le. :) Remélem elnézitek nekem és a fejezet kárpótol. Jó olvasást. 
Puszi, Trixi


(Nellie szemszög)
                                  
A zene lágy dallama bekúszott a fülembe. Felsóhajtottam, és fejem Josh nyakhajlatába fúrtam. Folyamatosan mosolyogtam és elképzelhetetlennek tűnt, hogy ma valami rossz dolog történjen. Olyan boldog voltam, mint még soha. Kétség kívül ez volt életem legszebb születésnapja. Anya a legszebb ajándékot adta nekünk. Egy meglepetés buli azokkal, akiket mindennél jobban szeretünk. Belefúrtam a fejem Josh nyakába, majd felpislogtam rá. Josh mosolyogva tekintett rám, majd ajkaimat vette birtokba. Lehunytam a szemem és átadtam magam az ismerős érzésnek. Szívem hevesebben kezdett kalapálni, mellkasom tájékán boldogság áradt szét. Csillogó szemekkel nézem Josh-ra, majd fejem a mellkasára hajtottam, és tovább andalogtunk a zenére.

Bessie-t az előbb még Anthony-val láttam táncolni, de mostanra eltűntek a látóteremből. A barátaink tőlünk nem messze nevetgéltek, és ahogy láttam valamelyik már italt is vett magához. Megcsóváltam a fejem, ahogy Danielre néztem, aki a kezeit Dina és Gloria nyakába tette és hevesen magyarázott valamit. A lányok csak a szemüket forgatták. Elkaptam Gloria mosolygós pillantását, viszont Dina kerülte a pillantásom. Mióta olyan keményen összekaptunk a suliban, még csak nem is beszéltünk. A barátaink próbáltak összehozni minket, de nem nagyon sikerült. Daniel is próbált hatni Dinára, de Dina igen makacs személyiségnek bizonyult. Én már nem haragudtam rá, inkább értetlen voltam. Ha Dina nem volt szerelmes Josh-ba, akkor mi baja volt? Mert Josh sziklaszilárdan állította, hogy nem erről van szó. Akkor mégis miről?

Elfordítottam a fejem és inkább Josh mellkasába fúrtam azt. Ő átölelte a derekam, majd levezett a parkettről és a szemembe nézett. Újra elvesztem abban a sötétbarna pillantásban. A tekintete szinte simogatott, ahogy végignézett rajtam. Egy halványsárga ruhát viseltem, ami a térdem fölött végződött. Spagetti pántos nyakba akasztós volt, a mellkasomnál a ruha a testemre simult, közepén gyűrött vonal húzódott, majd ez a derekamnál szétomlott. Szerettem, mert egyszerű volt és kiemelte az alakom, ugyanakkor egyszerre visszafogott és szolid.  Josh egyik kezét a nyakamra vezette és finoman cirógatni kezdett. Ujjaival finoman simogatta a nyakamnak az ívét, lehelete meglengette a feltűzött hajamból kiálló tincseket. Néhány pillanat erejéig teljesen elbódultam. Josh finom csókja hozott vissza a valóságba. Kezeimet a nyaka köré fontam, ujjaimmal pedig beletúrtam selymes tincseibe. Josh másik keze a derekamon nyugodott, s közelebb vont magához.

Mosolyogva engedtem el, és néztem pár perc erejéig a szemeibe. Josh végigsimított az arcomon, majd megfogta a kezem. Kérdőn néztem rá.

-          Igyunk valamit. – ajánlotta, én pedig bólintottam. Mosolyogva követtem, majd figyeltem, amint megáll és egy poharat nyom a kezembe. Mosolyogva koccintotta össze a poharakat. – Még egyszer Boldog Szülinapot Kicsim! – suttogta, majd kezeinket egymásba bogozva húzta le a pohara tartalmát.
-          Köszönöm! – suttogtam, magamban pedig lepörgettem előttünk együttlétünk minden percét. Hálás voltam, amiért itt volt, amiért segített, amiért megváltoztatott, amiért magamra találhattam benne. Mellette az voltam, aki mindig is lenni akartam.
-          Sziasztok! – lépett oda mellénk Daniel nagy vigyorral a képén. A többi barátom is követte. Mandy és Thomas egymás mellett álltak és mindketten kedvesen mosolyogtak. Gloria és Tina egymásba karoltak és mindketten vigyorogtak. Látszólag nagyon jó kedvük volt, nem tudom a buli vagy más miatt, de jól esett és örömet okozott. Dina a két lány mögött ácsorgott kifejezéstelen arccal. Josh nyomott egy csókot az arcomra és ellépett a lányok között majd Dina karját megragadva finoman elkezdte távolabb húzni tőlünk. Összeráncolt szemöldökkel meredtem a távolodó párosra.
-          Nyugi! – lépett mellém Mandy és végigsimított a karomon – Josh tudja mit csinál. – ránéztem és halványan elmosolyodtam.
-          Tudom! – suttogtam, és újra abba az irányba néztem, ahol immár Josh Dinával szemben állt és valamit komolyan magyarázott neki.
-          Na! – kiáltott fel Daniel – A szülinaposnak ezen a napon egész nap vigyorognia kell. Gyere, majd mi gondoskodunk rólad. – karolta át a vállam és húzni kezdett valamerre. Én csak felkacagtam és megcsóváltam a fejem. Daniel nem volt részeg, sőt távol állt attól az állapottól. De ő teljesen józanul is képes volt arra, hogy az embert megnevetesse.
-          Ugye nem az ajándékod akarod megmutatni neki? – kérdezte Thomas, aki a lányokkal együtt a nyomunkba szegült. Daniel megtorpant egy pillanatra, majd ajkait egy lassú perverz vigyorra húzta. Rossz előérzetem volt. Nagyon rossz.
-          Remek ötlet! – büszkén kihúzta magát és a másik irányba terelt. Kérdőn hátranéztem a lányokra, akik az ajkukba harapva követtek. Bár Tina arckifejezése inkább aggódó volt, Thomas meg csak a fejét fogta.
-          Na, kicsi lány! Először is, amit kapsz tőlem az néhány tanács. Hogy hogyan bánj majd Josh-sal az első éjszakán… - Daniel tovább szövegelt, de én már nem hallottam. Honnan tudja, hogy még nem történt semmi? Josh élete ekkora szenzáció lenne. Morogva vettem tudomásul, hogy sajnos így van. - … de a legeslegfontosabb a védekezés. Én a helyedben minden létező formáját bevetném. Ott van az óvszer, ami ugyebár alapvető, aztán a fogamzásgátló és ott van még, amit a nőknek tesznek fel a… - Daniel még mondta volna tovább, ha Thomas félbe nem szakítja. Eléggé belejött a magyarázásba, mert ujjain számolt és tekintete gondolkozó volt.
-          Elég lesz! Szerintem Nellie érti, mire gondolsz. – felelte elborzadva és még ő is furcsa szemekkel vizslatta barátját. Daniel csak tovább vigyorgott.
-          Ha pedig véletlenül arra a sorsra jutnál, mint a többi lány – szikrázó szemeimet látva Daniel védekezően maga elé emelte kezeit – Esetleg… ezen a szón van a hangsúly. Szóval akkor nyilván szükséged lesz valamire, ami pótolja Josh hiányát. Ezt találod meg ebben a kis zacskóban. – nyújtott át nekem egy vörös hosszú ajándék tasakot. Nem néztem bele, nem akartam bele nézni. – Mi csak úgy hívjuk a kisöcsi. – kacsintott rám én pedig egy pillanatig csak meredtem rá, majd feltört belőlem az önfeledt kacagás. Annyira nevettem, mint talán még soha akkor életemben.
-          Még ha egyszer szakítanánk is Josh-sal, amire remélem nem fog sor kerülni, még akkor se venném ezt igénybe, Daniel! – világosítottam fel barátom, aki csak legyintett.
-          Min nevetsz ennyire édesem? – éreztem meg a csípőm körül két erős kart, amik magukhoz szorítanak. Elmosolyodtam és a ajándékzacskót szorosan magam előtt tartva szembe fordultam vele. Meglepve vettem észre, hogy Dina ott állt mögötte. Talán túl közel is hozzá. Hozzánk.
-          Nem fontos. – mosolyogtam rá, majd kérdőn néztem a mögötte idegesen álló lányra.
-          Dina szeretne mondani neked valamit. Nem igaz? – fordult hátra és mindegy utoljára megerősítésképpen Dina szemeibe nézett. Ő csak sóhajtott majd hozzám fordult.
-          Sajnálok mindent. Nem akartam azokat a fejedhez vágni az iskolában, én tényleg csak védeni akartalak. De… nos Josh elmondta, hogy tényleg szeret és nem fog kidobni. Amit nagyon ajánlok neki, különben gondoskodom róla, hogy csak keresztapa lehessen. – intézett egy bájos mosolyt szerelmem felé, akinek a szája szélében apró mosoly bujkált. – Szóval… - nézett újra felém – megbocsájtasz? – kérdezte, és tekintetében reménykedést láttam. Dina őszinte volt, én pedig elmosolyodtam.
-          Hát persze. – kacagtam fel és megöleltem megkönnyebbült barátnőmet, aki kifújta az eddig tüdejében tartott levegőt. Eltolt magától majd kíváncsian kukucskált a kezemben tartott ajándékra. Majd amint megpillantotta a tartalmát, kérdőn és vádlón fordult Daniel felé.
-          Ugye nem azt adtad neki is, amit nekem alig egy éve? – kérdezte összehúzott szemöldökkel, Daniel pedig csak megvonta a vállát.
-          Mi? – kérdeztem és kíváncsian fordultam felé – Neked is?
-          Igen – sóhajtott Dina fáradtan. – Ez az egyik rögeszméje. Úgy tűnik nem elég mozgalmas a magánélete. Másokét kell feldobnia. – nézett Danielre, aki egy szexi mosolyt intézett barátnőm felé.
-          Te bármikor megmozgathatod a mindennapjaimat. – vigyorgott, Dina pedig elé sétált.
-          Álmodj tovább. – suttogta a fülébe majd elsétált, véleményem szerint valami ital után nézni. Daniel csak nézett utána, majd utána indult. Josh-ra néztem, aki engem vizslatott, majd átkarolta a derekam és egy puszit nyomott az arcomra.
-          Szerintetek mennyi idő? – kérdezte Mandy és tűnődve nézett a pár után.
-          Micsoda? – kérdeztem és kérdőn néztem rá.
-          Míg összejönnek. – mosolygott Mandy és fejével abba az irányba intett, ahol az előbb eltűntek. Zavartan pislogtam párat.
-          Tudod, mindenki úgy véli, hogy Daniel bele van esve Dinába, csak épp nem lép és inkább élvezi az életet. – magyarázta Thomas – Amúgy szerintem néhány hét, ha Daniel mostantól folyamatosan ostromolja. – fűzte még hozzá.
-          Gyere! – fogta meg a kezem Josh és elhúzott tőlük. A többiek már élénken vitatkoztak arról, hogy Dina mikor adja be a derekát.

Meglepve vettem észre, hogy Josh a bejárat felé vezet. Kérdőn néztem rá, de ő csak céltudatosan haladt előre. Ahogy kinyitotta előttem az ajtót, megcsapott az éjszaka hűvös szele. Fázósan bújtam közelebb hozzá, ő pedig átkarolt és így vezetett a kocsijához. Éjszaka lévén, ilyenkor már nagyon hideg volt, rajtam pedig azon a vékony ruhán kívül nem volt semmi. Josh beültetett a kocsiba, majd ő is beszállt és már indított is. Bekapcsolta a fűtést és rám mosolygott. Fejem automatikusan hajtottam a vállára és így néztem ki a szélvédőn. Már sötét volt, amit csak az út szélén lévő lámpák törtek meg, halovány fényükkel. Ahogy ki tudtam venni, Josh a házához tartott. Kíváncsi voltam mit akar, de inkább csendben maradtam. Szerettem a meglepetéseket és viszonylag türelmes is voltam. Ha pedig Josh készült valamivel, akkor az csak mesés lehet.

Néhány perc múlva valóban Josh otthona előtt parkoltunk le. Josh kiszállt majd engem is kisegített. Sietősen nyitotta ki az ajtót és terelt befelé. Látszólag semmi furcsa nem volt odabent. Minden a helyén volt, sehol semmilyen különös dolog, ami ünneplésre adna okot. Megfordultam és Josh-ra néztem, aki épp akkor zárta be a bejárati ajtót, majd elém lépett és elővett valamit a nadrágja zsebéből. Izgatottság lett úrrá rajtam. Josh a kezeiben egy apró dobozt fogott, amit átnyújtott nekem. Felnyitottam a tetejét így megcsodálva a benne nyugvó tárgyat. Éreztem, hogy a mellkasom meghullámzik a boldogságtól. A dobozban egy kis ezüst J betűt formáló medál feküdt.

-          Tudom, hogy ezt a nyakláncot, amit most is a nyakadban van, mindig hordod. Így úgy gondoltam, hogy ez megfelelő ajándék. Mivel tudom, hogy nem szereted, a drága ajándékokat, hanem inkább a személyeseket, így ezt adtam. Így lényegében mindig veled leszek. Ez fog engem szimbolizálni. – mosolygott Josh majd elém lépett. Kikapcsolta a nyakláncom, ami egy egyszerű ezüstlánc volt, semmi különös, de nekem fontos volt, mivel még az apukámtól kaptam. Josh kiemelte a medált és rátette a láncra. Előre húztam a hajam, hogy Josh visszaakaszthassa a láncot a nyakamba. Megborzongtam, ahogy ujjai a bőrömhöz értek. Végigsimítottam a medálon majd megfordultam és a miközben átkaroltam a nyakát megcsókoltam.
-          Köszönöm! – suttogtam az ajkaiba majd tovább csókoltam.

Josh kezeivel közelebb húzott magához és elmélyítette a csókunkat. Belesóhajtottam a csókunkba és megragadva az ingét közelebb húztam magamhoz. Josh elvált tőlem én pedig zavartan néztem rá. Ő csak mosolygott majd megfogva a kezem az emelet felé húzott. Éreztem, hogy a gyomrom idegesen rándul össze, és a lábaim megremegnek. Engedelmesen követtem Josh-t, aki végül a szobájába vezetett. Ott sem találtam semmi különöset. Az ágynemű most is hófehér volt, ami szinte rikított a falak színei mellett. Viszonylag rend volt, ahhoz képest, hogy ez egy fiúszoba. De nem itt álltunk meg, Josh húzott tovább. Egyenesen a fürdőbe.

Ahogy kinyitotta előttem az ajtót elámultam. A helyiségben kellemes félhomály uralkodott, amit a gyertyák fénye okozott. A fürdőszobában a kád szélén gyertyák sorakoztak egymás mellett. A kád meg volt engedve vízzel a tetején sűrű habréteg úszott, amik rózsaszirmokkal keveredtek. A fürdőszoba csempéjéről halványan tükröződött vissza a gyertyák fénye, ezzel narancssárgás színben elárasztva a szobát. Vöröses-narancssárgás fényben úszott az egész szoba, emellett kellemes liliom illat érződött, ami bekúszott az orromba és ellepte a tudatom.

Josh felé fordultam, aki mosolyogva nézett rám, majd elém lépett és kezeit az arcomra simította. Mélyen a szemembe nézett én pedig éreztem, ahogy a pulzusom emelkedni kezd. A szívem hevesen dobogott, az ujjaim kissé remegtek, és a gyomrom még mindig görcsben volt. A fejemmel hozzá hajoltam csókjáért könyörögve, ajkaink pedig egy érzéki csókban forrtak össze. Nem gondoltam semmire, sem a kétségeimre, amik néhány nappal ezelőtt még bennem voltak, sem a holnapra. Csak a ma érdekelt, ez a pillanat. Ujjaimat a tincsei közé vezettem és közelebb préseltem magam hozzá. Josh egyik kezét az arcomra levezette a nyakamra, amin lepkeszárny finoman simított végig, majd tovább csupasz vállaimon, amíg el nem érte a hátam, azon tovább lefelé haladva, majd megállt a derekamnál. Testemen egy elektromos áram cikázott végig, érintése nyomán.
Josh elhajolt tőle és a szemembe nézett, tekintetével fogva tartotta az enyémet. Forró leheletét éreztem az arcomon, éreztem a bódító illatát, ami a liliom illatával keveredett és szinte egész testemben remegtem. Újra érezni akartam a csókját, az ölelését, a testét az enyémnek nyomódni. Josh mosolygott, és azzal a kezével, ami az arcomon nyugodott lágyan cirógatni kezdett, megérezhette a türelmetlenségem, mert végre megcsókolt. Karjaim még mindig a nyakában pihentek, amivel közelebb húztam magamhoz. Ajkaim elnyíltak és felsóhajtottam, ahogy Josh nyelve végigsiklott először alsó majd felső ajkamon. Egészen addig folytattuk, amíg levegőre nem volt szükségünk.
Josh homlokát az enyémnek támasztotta és rám nézett azokkal a vágytól égő sötétbarna szemeivel, a tekintetemben hasonlót láthatott, mert elmosolyodott, és újra meg újra végigsimított a hátamon. Ujjait a nyakamhoz vezette majd finoman átbújtatta a fejem a spagetti pántos nyakba akasztón. A kezeimet a hátára vezettem és valami belső ösztön hatására végigsimítottam rajta, majd közelebb húztam magamhoz. Josh újra birtokba vette ajkaimat, ami szenvedélyesen viszonoztam.
A vágy lassan kezdett eluralkodni rajtam. Semmihez sem hasonlítható volt az érzés. Új de mégis valami ösztönös. Annyira bizalmas és gyengéd. Josh minden érintéséből tudtam, hogy tényleg fontos vagyok neki és vigyáz rám. Tudtam, hogy ezt az éjszakát sosem felejtem el, és Josh igazán kitett magáért, sosem gondoltam volna, hogy ilyen romantikus lélek.
Josh ajkai egyre szenvedélyesebben csókoltak, én pedig kényszert éreztem rá, hogy megszabadítsam az ingétől. Ujjaim bizonytalanul siklottak végig az anyagon, majd remegő ujjakkal kezdtem kigombolni az ingét. Nem sokkal később feltárult előttem Josh fedetlen felsőteste én pedig mosolyogva simítottam végig rajta. Josh válaszként lesimította rólam a ruhát, ami tóként ölelte körbe a lábam. Itt álltam előtte fehérneműben Josh pedig néhány pillanat erejéig csak vágyakozó tekintettel nézett végig rajtam. Kissé lehajtottam a fejem, de Josh az állam alá nyúlt majd óvatosan megcsókolt. Egyik tenyerét a hasamra helyezte, én meg kellemesen megborzongtam. Felsóhajtottam, ahogy a tenyere az érzékeny bőrömhöz ért, majd ujjával finom köröket kezdett leírni rá.
Kezeimet ismét Josh hátára vezettem majd végigsimítottam fel a hátán egészen a lapockájáig. Josh elhajolt ajkaimtól és felsóhajtott. Vágytól túlfűtött szemekkel nézett rám, én pedig finoman cirógattam a hátát. Josh a hátamra simította a kezét majd magához húzott és sietős mozdulatokkal simította a kezét a hátamra, és gyengéden mégis szenvedélyesen húzta a kezét fel-le néhányszor a hátamon. Felsóhajtottam és mellkasom az övének nyomtam. Josh megkereste a melltartóm kapcsát, majd egy mozdulattal kikapcsolta és elhajította valahova. Immár fedetlen felsőtestünk egymásnak préselődött én pedig jólesően sóhajtottam fel. Josh is hasonlóképpen tett. Fejét a hajamba fúrta és úgy zihált. Josh ujjaival finoman simított végig a hátamon, majd az oldalamon le a csípőmig, aztán vissza a nyakamhoz, ezt jó párszor megismételve.
Vadabb ösztönöktől vezérelve kezeimet Josh mellkasára vezetettem majd végigsimítottam mellkasán, karjain le egészen az alhasáig. Körmeim végigszántottak Josh mellkasán, aki halkan felszisszent. Elkaptam a kezem, azonban Josh csak elmosolyodott. Majd kikapcsolta az övét és levette a nadrágját. Magához szorított és megcsókolt. Úgy éreztem, hogy a lábaim bármelyik pillanatban felmondhatják a szolgálatot. Josh karjai szerencsére erősen kulcsolódtak körém, mintha örökre magához láncolt volna. Nem bántam volna, ha így tenne. Josh a kád felé tolt én pedig engedelmesen hátráltam. Josh egy pillanat alatt szabadított meg minket az utolsó ruhaneműtől is, majd pislogni se volt időm már a karjaiba is kapott és befeküdt velem a kádba.
Egy pillanatig élvezem, ahogy a forró víz körbeöleli a testem, a hajam elterült a víz felszínén. A levegő hirtelen sokkal nehezebb és párásabb lett. Orromba bekúszott a liliom illata, Josh illatával keveredve. Kinyitottam a szemeimet és láttam, hogy Josh csillogó szemekkel néz rám. Láttam, hogy barna tincseim a víz felszínén úsznak a habbal és rózsaszirmokkal keveredve. Ajkaimra mosoly kúszott, szempilláimról lecseppentek a vízcseppek, amik a vízben landoltak. Elégedett voltam, és hittem, hogy ez a tekintetemből is tükröződik.
Kényelmesen elterültem a vízben, miközben Josh karjai egy pillanatra sem engedtek el. Szerelmem ajkaimra hajolt és végig a szemembe nézve megcsókolt. A kezeim Josh nyaka köré kulcsolódtak és beletúrtam a sötétbarna tincsekbe. Josh felnyögött és ajkait a nyakamra vezette. Én a felsőtestét simogattam, élvezve, hogy a sikamlós testet vehetem birtokba. A habbal keveredve cirógattam kedvesem, aki úgy tűnt élvezte. Josh a nyakamat cirógatta, ajkai könnyedén siklottak végig vizes nyakamon. Apró puszikat nyomott a területre, amitől én hangosan sóhajtoztam és nyögdécseltem. Kezeimmel tincseibe túrtam, majd megmarkoltam azokat. Ahogy Josh ajkai lejjebb kalandoztak, és már a mellkasom borította be csókokkal, hátam ívbe feszült ezzel még jobban Josh-nak feszítve, és hangosan felnyögtem.
Josh ebben a percben pattant ki a kádból majd karjaiba véve engem átment a szobájába én finoman végigfektetett az ágyon. Fátyolos tekintettel néztem fel rá. Mellkasom gyorsan emelkedett és süllyedt, a párás helyiségből kilépve jólesett friss levegőt venni. A hajam szétterült a párnán, és testemen vízcseppek gyöngyöztek. Ajkaimon örök mosoly ült, és csillogó tekintettel néztem  még mindig rá.
Josh mellém feküdt. Kezeivel újra végigsimított testem minden pontján, majd ujjait ajkai követték. A vágy legmagasabb pontjánál a lepedőbe markoltam miközben mellkasom kidomborítottam. Josh egészen addig fokozta a vágyam, míg csaknem már remegtem alatta. Ajkaimat folyamatosan nyögések és sóhajok hagyták el. Josh egy-egy érintésétől elektromos szikrák cikáztak végig testemen. Mikor ajkai újra az enyémre találtak tudtam, hogy nem bírom tovább. Már nem akartam várni. Josh felém hajolt, két kezével megtámaszkodott mellettem és egy végtelennek tűnő pillanatig rám nézett. Ajkaimra hajolt és megcsókolt majd éreztem, hogy összeforrasztotta testünket. Testem megfeszült és szorosan hunytam le a szemeimet. Josh végigsimított az arcomon én pedig kinyitottam a szemeimet. Könnyek gyülekeztek a szememben. Josh finoman megcsókolt és megmozdította a csípőjét. Lassú ütemet kezdett diktálni, éreztem, hogy a fájdalom helyét lassan gyönyör veszi át. Ahogy a gyönyör kapujához értünk, megkerestem Josh kezét majd összefűztem ujjainkat. Végül együtt ért el minket a gyönyör én pedig a váratlan érzéstől hangosan felnyögtem és szorosan szorítottam magamhoz Josh-t. Josh fejét a hajamba temette és hallottam, hogy ő is felnyögött.
Mellém fordult majd magunkra rántotta a takarót. Remegve bújtam hozzá, ő pedig átölelt. Mellkasára hajtottam a fejem, néhány perccel később pedig a kielégülés okozta fáradtságtól elaludtam szerelmem karjaiban.

~

Reggel laposakat pislogva ébredeztem. Az első, amit észrevettem, hogy Josh mellkasán vagyok. Óvatosan arrébb csúsztam, magam elé tartva a takarót néztem rá. Josh a fejét oldalra biccentve feküdt mellettem, kezei azonban még mindig a derekamat ölelték. Lassan szuszogott és úgy tűnt valami szépet álmodik, mert mosolygott álmában. Tincsei ezerfelé álltak a párnán, én pedig úgy éreztem a szívem boldogan kezd hevesebben verdesni a mellkasomban. Ajkaira hajoltam és finoman megcsókoltam. Josh átfordult az oldalára, én pedig felkuncogtam. Josh kinyitotta a szemét majd rám nézett és elmosolyodott.

-          Mindig ilyen ébresztőt kérek! – motyogta és közelebb húzott magához.
-          Jó reggelt! – mosolyogtam ő pedig durcás kisfiúhoz méltón nézett rám.
-          És a reggeli csókom hol marad? – kérdezte álmatag hangon, ami enyhén szólva is rekedt volt és férfias. Felnevettem, de ajkaira hajoltam és egy puszit nyomtam rá, de Josh-nak ez nem volt elég. A hátamra fordított majd fölém hajolva szenvedélyesen megcsókolt. Kezem a nyakára vezettem és így néztem rá. Josh egyik kezével végigsimított a nyakamban nyugvó medálon majd egy utolsó csókot nyomott ajkaimra.
-          Még egyszer Boldog Szülinapot Édesem! – mosolyogott majd arrébb húzódott tőlem, én pedig elégedetlenül bújtam közelebb hozzá. Akár egy kiscica. – Ideje reggelizni! – vigyorgott és felkelt mellőlem majd a szekrényéhez lépett. Mosolyogva figyeltem, majd néhány perc múlva a csukott ajtót bámultam, amint távozott majd én is kikeltem a túlságosan is hívogató, meleg ágyból és követtem szerelmemet.

2 megjegyzés:

  1. szia ez szuper nagyszerű szülinapja nelinek josh igazán figyelmes ajándékot adott
    puszy

    VálaszTörlés
  2. szia csajszi :)
    nagyon tetszett a feji,örülök h végre megtörtént köztük és tökéletes volt :)
    nem is tudom mit lehetne még írni,annyira jó feji volt,tiszta mosolygós és én azt nagyon szeretem ;)

    jaj,már most várom a kövit,pedig csak most olvastam el :P
    kérlek siessetek vele ;)

    további szép napot.
    puszi.
    A

    VálaszTörlés